Thursday, April 26, 2007

^^^



Eurosport har sina bästa veckor nu; dels Snooker-VM dels cyklingens vårsäsong med klassiska endagarslopp. Det är mycket smärta i cykelsporten, väldigt lite bearnaisesås och (antar jag) inte så mkt kärlek heller. Idag har jag lagt upp en ny låt på min myspace. Som det mesta jag lägger upp nu är det hastigt inspelat på Kirseberg (där jag för övrigt bodde med föremålet för låten i två år). Jag är ganska säker på att ni inte kommer fatta grejen, men va fan. Jag är oförskämt stolt och det är en bra sak som man är väldigt sällan. På kronprinsen är alla sjuttio år gamla och handlar trisslotter. Jag och Laban handlade också trisslotter som vi inte vann mer än nya lotter på. Ett allvarligt och i slutändan väldigt fint häng. Nu ska jag skriva nånting smart om sambandet mellan kriminalitet och tillväxt.